Oferta biznesowa

Dworek Banino - Twoja Konferencja na Kaszubach.

Dworek Banino to profesjonalny obiekt konferencyjno-wypoczynkowy.
Położony jest w dogodnej lokalizacji, w sercu Kaszub zaledwie 20 km od Trójmiasta.
Odległość od Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy to jedynie 12 km.
W otoczeniu Dworku znajduje się bogata infrastruktura w postaci sklepów, apteki, poczty oraz pozostałych obiektów usługowych.

Wybierając Dworek Banino zyskujesz podwójnie - to idealne połączenie wysokiej klasy obiektu konferencyjnego z doskonałym zapleczem rekreacyjnym gwarantującym relaks i wypoczynek, z możliwością organizacji szeregu atrakcji po szkoleniu.

"Z przyjemnością rekomendujemy Dworek Banino wszystkim, którzy doceniają wysoki standard świadczonych usług, profesjonalizm, wyśmienitą kuchnię oraz kompetentny personel. Współpraca z Gospodarzami Dworku to prawdziwa przyjemność. Dziękujemy i do zobaczenia wkrótce."
Krzysztof W. organizator szkolenia, firma handlowa z Gdańska

Jeśli szukacie odskoczni od miasta, zaproponujcie swoim gościom Konferencję zlokalizowane na pięknych Kaszubach.
Spotkania biznesowe w Dworku Banino to łatwy dojazd, kompleksowa baza noclegowo-parkingowa, urokliwe i piękne wnętrza, niepowtarzalny styl, sympatyczna i kompetentna obsługa, smaczna kuchnia z domowymi smakami oraz konkurencyjne ceny.
Do dyspozycji Gości oddajemy komfortowe pokoje z łazienkami, z dostępem do Internetu, łącznie bazę noclegową dla 90 osób.

Dostępne sale:

  • przestronna, Sala Rustykalna,
  • klasyczna, Sala Srebrna,
  • nowoczesna, Sala Ceglana z możliwością dostępu do „Ceglanej Piwniczki” wyposażonej w stół do biliarda, piłkarzyki, rzutki darts, konsolę do gier,
  • dziecięca, Sala Bajkowa - spotkania w tematyce dziecięcej z dostępem do ogrodu.

Zdjecia sali i opis pod zakładką "uroczystości"

Każda z sal posiada własne wejście, bar, a także własną lub sąsiadującą salę taneczną z doskonałą akustyką.
Zapewniamy rzutnik, laptop, ekran, flipchart i inne niezbędne elementy.

 

Sala konferencyjna

 

Ze strony Dworku zapewniamy:
- usługę planowania konferencji lub szkolenia wraz z harmonogramem
- organizację z dostępem do wybranych sal
- w razie potrzeby indywidualnie dostosowane menu
- opiekę organizatora w trakcie obecności grupy szkoleniowej
- obszerny bezpłatny parking
- dogodna lokalizacja i wygodny dojazd z trójmiasta i kaszub
- możliwość wynajęcia noclegów dla 90 osób
- preferencyjne ceny noclegów ze śniadaniami
- możliwość przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu oraz wcześniejszy przyjazd gości w dniu uroczystości
- możliwość wcześniejszego udostępnienia obiektu na potrzeby organizacji
- po zakończonym szkoleniu otrzymają Państwo 10% rabatu na organizację kolejnych eventów w naszym Dworku
Dodatkowe atrakcje:
- kompleks Spa & Wellness (2 sauny suche, sauna parowa, sauna infrared, tepidarium, grota solna)
- bilard
- piłkarzyki
- wypożyczalnia rowerów
- trasy Nordic Walking
- wiaty grillowe z miejscem na ognisko
- imprezy taneczne
- pub z telewizorami




Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Konsultantem ds. eventów w sprawie wolnych terminów i szczegółów oferty. Zapraszamy na spotkanie, podczas którego z przyjemnością przedstawimy szczegóły oferty oraz omówimy oczekiwania wobec charakteru organizowanego szkolenia czy konferencji.

Będziemy zaszczyceni, jeżeli przy organizacji Państwa Eventu skorzystacie z naszego doświadczenia. Zadowolenie naszych gości potwierdza to, że organizujemy naprawdę niezapomniane spotkania.
Zapraszamy do kontaktu i wizyty w Dworku, aby osobiście mogli Państwo poczuć atmosferę tego wyjątkowego miejsca.

 

PAKIETY KONFERENCYJNE/SZKOLENIOWE

Jednodniowe szkolenia w DWORKU BANINO to maksymalne wykorzystanie możliwości szkoleniowych w minimalnym czasie.
Gdy liczy się czas i skuteczność.

 

PAKIET minimum 3 GODZIN zawiera:
- wynajem wybranej sali konferencyjnej
w cenie 150 zł netto/godzina,
- sprzęt konferencyjny: ekran, projektor, flipchart, laptop,
- dostęp do bezprzewodowego Internetu,
- bezpłatny, niestrzeżony parking.



PAKIET CAŁODZIENNY zawiera:
- wynajem wybranej sali konferencyjnej
do 8 godzin w cenie 640 zł netto każda kolejna rozpoczęta godzina 50 zł netto,
- sprzęt konferencyjny: ekran, projektor, flipchart, laptop,
- dostęp do bezprzewodowego Internetu,
- bezpłatny, niestrzeżony parking.


OPCJE DODATKOWE:
- przerwa kawowa jednorazowa 15 zł/osoba
- przerwa kawowa permanentna 25 zł/osoba
przerwa kawowa zawiera: kawę, herbatę, wodę z cytryną i ciasteczka kruche
- kanapeczki 3,50 zł netto/sztuka
- ciasto domowe 5 zł netto/sztuka
- lunch w formie serwowanej (zupa + danie główne + woda) 45 zł netto/sztuka
- soki owocowe 20 zł netto/litr

 

CENNIK POKOI

DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH

(jednorazowy wynajem od 10 pokoi dwuosobowych)

POKOJE STANDARD
1 os. bez śniadania: 115 zł, ze śniadaniem: 140 zł
2 os. bez śniadania: 150 zł, ze śniadaniem: 200 zł
3 os. bez śniadania: 210 zł, ze śniadaniem: 285 zł

Posiadamy w ofercie także apartamenty i pokoje rodzinne.

Ofertę na dodatkowe wyżywienie przedstawimy indywidualnie dostosowaną do potrzeb Państwa grupy.

 

Więcej w tej kategorii: « Spa & Wellness Wesela »